poniedziałek, 21 marca 2011

Kto by pomyślał !?

Dzisiaj na Pudelek.pl oglądałam post o X-Factor i zobaczyłam to ! :
Ta dziewczyna imieniem Ada Szluc ma identyczną bluzkę co na stardollu w Miss Sixty ! Zdziwiło mnie to bo raczej u nas w Polsce nie ma takiego sklepu ... ja widziałam go raz {albo więcej} na oczy , a to było w Chicago ... no może laska ma kasę albo jakieś znajomości ...? Oto ta bluzka na stardoll :

I nie powiecie mi że to nie to samo ! :)

poniedziałek, 14 marca 2011

MrsDeep12

No ja tam nie umiem ocenić ... nie jest źle ,ale widzę że lubisz mieć takie "INNE" wizerunki :) Niebieski tu mi średio pasuje . Tzn do tych włosów . chyba troszkę za dużo piperzyków i kolczyków. Ale fajnie ....:)
OCENA : 3/5
Tu zrobiłam elegancko i troszkę złowrogo :p Nie wiem co skusiło mnie do tej opaski ,ale ona tu chyba totalnie troszkę pasuje . Odjęłam troszkę pieprzyków , dałam w inne miejsca . Ciemne brwi i mocno pomalowane oczy dawały tu tego GRRRR ! xD Tonacja niebieska bo jakoś miałaś tego dużo i mogłam się popisać .... :)
To do mnir jakoś nie przemawia . Niby fajnie ,ale wyglądasz troszkę jak Fredek z Kiepskich w wersji damskiej :( Tzn bardziej elegantszy ! Fajne butki i pasek .Nie pasuje mi tu chustka na głowie i torba ,a tak to spoko :) 
OCENA: 3.5/10
Tutaj dałam coś w stylu francuska fotografka :) Świetne buty i aparat. Miałam tyle propozycji do ubrania !!!!! Twoja szafa nie ma końca ! :p Berecik ,bluzka w paski , torba i szalik dają taką troszkę francuskie"COŚ". Dużo naszyjników o jakoś mnie zainspirowały . Bez było głupio , z jednym też .... więc dałam parę :) 
OCENA OGÓLNA : 6.5

MAM NADZIEJĘ ŻE SIĘ PODOBA ;) madajka

środa, 9 marca 2011

PurpleFairyLiz

Bez jakiejś obrazy , ale wyglądasz tutaj jak naćpana :( Fajnie wyglądają te okulary z ustami i brwiami . Nie lubię te fryzury,ale tutaj średnio pasuje ... Makijaż jest taki za lekki dla twojej twarzy :)
OCENA :3/5
Tutaj zrobiłam takie bardziej eleganckie i mocniejsze . Na usta dałam błyszczyk LUXE i na oczy szary także z LUXE. Na powieki dałam też czarny by było ciemniej. Nie dawałam kredki ,tylko eyeliner. Na pliczki jasny puder. Proste jasne włosy i jest FAJNIE :)
Wyglądasz jak babcia na pogrzebie. Nie wiem masz żałobę czy coś ? Jest już prawie WIOSNA ! Powinno być kolorowo :) Poza tym nieźle . To coś co masz w biodrach , poszerza cię :( Na 99% nie pasuje mi za bardzo twarz . Jest taka młodzieżowa do twojego stroju. ]
OCENA : 4/5
Może i nie są to maliny ,ale jest w porządku :) Podobał mi się straaaasznie kapelusz  ! Żeby pasowało dała coś w tym stylu , czyli taka elegancka pani . To futerko fajnie rozwesela . Strój jest jeszcze w tonacjach zimowych ,ale chyba nie jeste źle? :)

 OCENA OGÓLNA : 7/10
Madajka :***

Im_Happy_Girl

Przed :
Tak sobie, te buty nie pasują do tego sweterka czy co to jest : P Ta bluzka z królikiem to już szczególnie nie pasuje : ( ocena 4/10
Strasznie nie podobały mi się brwi i nos ; ( i jeszcze usta. Ocena 4/10
Po :

Tu jest tak eleganco ; D

Nie miałaś dużego wyboru z kosmetyków także nie mogłam dużo zrobić ; ( .
OCENA OGÓLNA : 8/10

niedziela, 6 marca 2011

MisQ_VampirQ

Przed :
                                                         
Fajnie tylko że przy ubraniu jak dla mnie trochę za dużo było tych ciuchów ; ( . A przy twarzy w kolei za mało xD . ! A i jeszcze przy tej twarzy wyglądałaś ja mół ; D .

Po :
 Fajnie tak jasno ; ) wszystko do siebie pasuje najbardziej podoba mi się ta spódniczka z ta kokardą : P


Podobał mi się kolor szminki więc ją dałam : D. Później oczy dałam takie białe pod kolor ubrania bo innych kolorów nie miałaś : ( , ale coś wykombinowałam i jest git : ) .

NOWA PROWADZĄCA BLOGA!!!!!

Jest nowa prowadząca bloga !!! Kiciaaa14 :) Robimy metamorfozy na zmianę . Można zgłaszać się do mnie i do niej . Będzie też kolejka po prawej stronie bloga. Będziemy na jednym koncie więc każda będzie się podpisywać :) A zaraz jedna próbka przez Kicie - MisQ_VampiQ . Całuskii :** Madajka

wtorek, 1 marca 2011

lata 80!

No nie powiecie mi ,że nie były super ?! Lata 80 ! Kocham je ! Chce ubierać się i żyć jak oni ^^ Ale do tematu ... wybrano mnie na "miss klasy" . Mam zrobić zdjęcie z opisem . Pomysł na zdjęcie jest lata 80 + adapter ,który kupiłam na feriach <3 To już jutro ! Idziemy na radjostacje ,albo do kamienicy mojej babci . Hmmm taka stara 1oo letnia . Ok teraz jakieś zdjątka jakby ktoś nie wiedział jakie to lata 80:



Sikor98

No było baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardzo trudno bo nie masz NIC !!!! 4 rzeczy na krzyż i darmówki. Zrobiłam coś z niczego ,ale i tak to na razie nic .

Nie masz w ogóle kosmetyków . Zakryłam oczy bo to coś co na nich miałaś nie było fajne :( dodałam pieprzyk i zmieniła fryzurę . Ciesz się że w ogóle coś zrobiłam!